Güncelleme Tarihi: 24 Nisan 2018

Gösterim: 1779

Üniversitemiz Akademisyenlerinin Hazırladığı “Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri” Kitabı Yayımlandı

İnternet ve sosyal medya, bireyleri bilgi bombardımanına maruz bırakarak bireylerin güvenilir ve geçerli bilgiyi ayırt etmesini zorlaştırmaktadır.  Nitekim bu aşırı bilgi yüklemesi ise obezite metaforundan yola çıkarak bireylerde bir tür ‘enformasyon obezitesi’nin gelişmesine yol açmaktadır. Bu sorundan kurtulmanın yollarından biri, topluma ve akademiye bilimle süzülmüş bilgi üretmektir.

“Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri”, sosyal medyaya farklı bir perspektiften bakmakta ve baktığı perspektifi iş yaşamına uyarlayarak örgütlere, yöneticilere, iş dünyasına ve genel okuyucu kitlesine de faydalı ve bilimsel bir bilgi birikimi sunmaktadır. Bu yönleriyle diğer çalışmalardan farklılaşan bu eserde, sosyal medya ile ilişkisi olan yirmi bir alt bölüm “Sosyal Medya İle İlgili Kavramlar”, “İşletme Fonksiyonları ve Sektörler Açısından Sosyal Medya”, “Örgüt Kuramı Açısından Sosyal Medya”, “Örgütsel Davranışta Sosyal Medyanın Yeri” ve “Sosyal Medya İle İlgili Güncel Konular” adlı beş bölümde el alınmıştır. Bu amaçla, her konu başlığı altında sosyal medyanın iş yaşamına yansımalarına değinilmiştir.

Bu eserin ortaya çıkmasında Ömer Seyfettin Uygulamalı Bilimler Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanı, Editör ve Bölüm Yazarı Doç. Dr. Harun YILDIZ, bölüm yazarları Dr. Öğr. Üyesi Aslı KUŞÇU, Dr. Öğr. Üyesi Çağatay BAŞARIR, Dr. Öğr. Üyesi Çağrı ESENER, Dr. Öğr. Üyesi Deniz MADEN, Dr. Öğr. Üyesi Ebru Beyza BAYARÇELİK, Dr. Öğr. Üyesi Engin KANBUR, Dr. Öğr. Üyesi Hale ALAN, Dr. Öğr. Üyesi Hatice AYDIN, Dr. Öğr. Üyesi Kadir YILDIZ, Dr. Öğr. Üyesi Özer YILMAZ, Dr. Öğr. Üyesi Pelin VARDARLIER,  Dr. Öğr. Üyesi Senem NART, Dr. Öğr. Üyesi Ufuk ÇELİK, Dr. Öğr. Üyesi Deniz DİRİK, Dr. Öğr. Üyesi Hilmiye TÜRESİN TETİK, Dr. Öğr. Üyesi İnan ERYILMAZ, Dr. Öğr. Üyesi Vedat ULUSOY, Araştırma Görevlileri Ahmet Yusuf SARIHAN, Esra TANİ ve Havva GÖZGEÇ yer almıştır. Kitap, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi'nde 10 ve diğer üniversite ve kamu kurumlarında görevli 11 yazarın katkıları ile ortaya çıkmıştır. Toplam 21 bölümden oluşan kitabın sosyal medya, iletişim, örgütsel davranış, işletme, maliye ve diğer ilgili alanlara katkı yapması beklenmektedir.


Fotoğraflar